artykuł nr 1

Informacja o zużytym składniku majątku

 

Informacja o zużytym składniku majątku ruchomego

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Iławie, na podstawie § 2a ust. 1 oraz § 7 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 2004 z późn.zm.) informuje, że posiada n/w zużyty składnik majątku ruchomego, który może być przeznaczony do nieodpłatnego przekazania na czas nieoznaczony jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych.

 

Nazwa składnika: Samochód osobowy Opel Combo Van

Rok zakupu: 2009

Nr inwentarzowy: 7/74-741 01/2009

Wartość początkowa: 53.680,00

Wartość rynkowa pojazdu w stanie uszkodzonym (wg ubezpieczyciela): 4.900,00

Ilość: 1

Przebieg:  98 757

Ważność polisy: 29.12.2023 r.

Stopień zużycia: Całkowita utrata wartości użytkowej. Koszt napraw przewyższa wartość samochodu. Wypadek komunikacyjny - szkoda całkowita. Zakres uszkodzeń dostępny w jednostce.

 

W przypadku zainteresowania nieodpłatnym przekazaniem składnika rzeczowego majątku ruchomego należy złożyć pisemny wniosek zawierający następujące informacje:

 

  1. nazwę, siedzibę i adres jednostki sektora finansów publicznych lub państwowej osoby prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych
  2. wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy
  3. oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym
  4.  uzasadnienie.

 

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Iławie zastrzega, że koszt odbioru zużytego składnika rzeczowego pokrywa wnioskująca jednostka sektora finansów publicznych lub państwowa osoba prawna, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych.

W przypadku otrzymania większej ilości wniosków o nieodpłatne przekazanie, o przyznaniu decydować będzie kolejność wpływu wniosku.

 

Nieodpłatne przekazanie dokonane zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego zawierającego w szczególności:

  1. oznaczenie stron
  2. nazwę, rodzaj i cechy identyfikujące składniki rzeczowe majątku ruchomego
  3. wskazanie składników rzeczowych majątku ruchomego, a także wartości tych składników
  4. niezbędne informacje o składnikach rzeczowych majątku ruchomego
  5. okres, w którym składniki rzeczowe majątku ruchomego będą używane przez jednostkę sektora finansów publicznych lub państwową osobę prawną, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych
  6. miejsce i termin odbioru składników rzeczowych majątku ruchomego
  7. podpisy z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska osób upoważnionych do podpisania protokołu.

 

Wnioski będą przyjmowane osobiście lub za pośrednictwem poczty do 06 września 2023 r.

W/w zużyty składnik majątku ruchomego można obejrzeć w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Iławie po wcześniejszym ustaleniu terminu lub po złożeniu wniosku o udostępnienie dokumentacji fotograficznej.

Osoba upoważniona do kontaktu: Agnieszka Klinicka (tel. 89 642 76 62)

 

Załączniki:
Załącznik629 KB