artykuł nr 1

Ogłoszenie o naborze z art. 16 ustawy o IW

 

Ogłoszenie

o potrzebie dokonania wyznaczenia lekarza weterynarii do wykonywania czynności urzędowych 

na terenie powiatu iławskiego w 2023 r.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Iławie w związku z art. 16 ust.1 pkt 1 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2022 poz. 2629 z zm.) ogłasza nabór kandydatów niebędących pracownikami Inspekcji do wykonywania czynności urzędowych w ramach umowy zlecenia


Rodzaj, zakres i miejsce wykonywania czynności:

 

  • szczepienia ochronne lub badania rozpoznawcze;
  • badanie zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawianie świadectw zdrowia,
  • pobieranie próbek do badań; 
  • badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni;
  • prowadzenie kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • sprawowanie nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju;
  • sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawiania wymaganych świadectw zdrowia;

 

Liczba lekarzy weterynarii i innych osób potrzebnych do wykonywania zadań z danego zakresu:

  1. szczepienia ochronne lub badania rozpoznawcze – 1 osoba
  2. badanie zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawianie świadectw zdrowia – 1 osoba
  3. sprawowanie nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju – 1 osoba
  4. sprawowanie nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa i wystawianie wymaganych świadectw zdrowia – 1 osoba
  5.  pobieranie próbek do badań – 1 osoba
  6. badanie laboratoryjne mięsa na obecność włośni – 1 osoba
  7. prowadzenie kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt – 1 osoba

 

Termin (okres) realizacji zadań:

Zadania będą realizowane od 16 sierpnia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

Sposób i termin składania zgłoszeń przez lekarzy chętnych do wyznaczenia:

Osoby zainteresowane wyznaczeniem do wykonywania czynności urzędowych  w zakresie wymienionym w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej, zobowiązane są do przedłożenia zgłoszenia wstępnej gotowości do podjęcia czynności z wyznaczenia, o których mowa w art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej

w terminie do 7 sierpnia 2023 r.

1) osobiście w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie,
ul. Dąbrowskiego 11, w godz. 7:30 – 14:30,

2) drogą mailową na adres: piw@ilawa.piw.gov.pl i dosłanie oryginałów pocztą,

3) listownie na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Dąbrowskiego 11, 14-200 Iława

Liczy się data wpływu do Urzędu.
 

Termin zapoznania się ze zgłoszeniami:
Rozpatrywanie zgłoszeń odbędzie się komisyjnie 10.08.2023 r.

Komisja po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi protokół zawierający listę proponowanych kandydatów do wyznaczenia spełniających wymogi określone przepisami prawa.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Iławie wybiera z listy przedstawionej przez Komisję kandydatów do wyznaczenia oraz zawiadamia lekarzy weterynarii oraz inne osoby nie będące pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wyznaczenia ich do czynności urzędowych.

Wnioski niepodpisane oraz niekompletne pozostaną bez rozpatrzenia.

Dodatkowe informacje

Wyznaczenie następuje z urzędu na podstawie decyzji administracyjnej po przeprowadzeniu przez Powiatowego Lekarza Weterynarii postępowania.

Zgłoszenie osób ubiegających się o wyznaczenie nie jest równoznaczne z wszczęciem postępowania administracyjnego, które to postępowanie będzie się toczyło z urzędu tylko i wyłącznie względem osób, których zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane i zakwalifikowane do wyznaczenia.

Dokumenty do pobrania:

Druk zgłoszenia stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. 

Oświadczenie Wyznaczonego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. 

 

Iława, dnia 24.07.2023 r.